טיפול טבעי באקנה

#23853
טיפול טבעי באקנה

שלום,
הסיבות להופעת פצעי אקנה מגוונות, ויכולות גם לנבוע מתזונה לא נכונה ומחוסר פעילות ספורטיבית. לכן יש לאתר ראשית את המקור להיווצרות האקנה, כמו גם טיפול מקביל באקנה עצמו וייבושו. כמובן שכדאי לעשות הכל כדי להשתמש בחומרים טבעיים כפי שציינת, הן באמצעים הנפוצים בבית, אך בעיקר- הגעה למכון אשר התמחותו היא שימוש בחומרים טבעיים, תוספי מזון ושינוי תזונה. כחלק מכך, שינוי תזונה באופן אישי ועצמאי שלעצמו לא יפתור את הבעיה ויש סיכוי כי הפצעים והכתמים ישובו בעתיד.

עם מציאת הגורם לבעיית האקנה, מכינים תכנית טיפול ייעודית אישית שמבוססת על חומרים טבעיים, אשר מחייה את העור ומטפלת ביעילות מרבית בפצעים, בסימנים האדומים ובכתמים שנוצרו, במטרה להגיע לעור פנים חלק ונטול פצעים, תחושה נינוחה ובטחון עצמי גבוה יותר. כחלק מכך, בתהליך השינוי עצמו, נוצר עבורך גם הרכב ייחודי של תכשירים וקרמים ע"ב טבעי המותאמים לסוג הכתם ומאפייניו, אך גם תכנית תזונה ותנועה מותאמת על מנת להבטיח שימור התוצאה שהתקבלה.

שיטת HELGA מציעה פתרון ע"ב טבעי לאקנה והנאה ממראה עור חלק ואחיד בתוך חודשיים, ללא כאבים וללא תופעות לוואי. שיטה זו מבטיחה שמירה על התוצאות לאורך זמן.
תוכלי להתרשם מסיפורי ההצלחה של לקוחותינו אשר מפורסמים באתר ובעמוד הפייסבוק.

אני מזמינה אותך להגיע אלינו לפגישת יעוץ, ללא עלות וללא התחייבות, בה נסקור עבורך את שיטות הטיפול הנהוגות היום, יחד עם שלל הטכניקות מהמתקדמות שאנחנו מציעים, החל מהמכשור החדשני בישראל, דרך התכשירים הייחודים שלנו והייעודיים לטיפול באקנה בגיל ההתבגרות, ועד לאופן הטיפול, השינוי והשימור שאנו פועלים לפיהם.
שלך, הלגה