טיפול בחטטים

#23846
טיפול בחטטים

שלום בני,
ראשית כל, אין לך במה להתבייש בהגעה למכון קוסמטי. הטיפול ייעשה באופן דיסקרטי ברוב המקומות. 
בעית אקנה בחלקי גוף שונים, לרבות באיזור הפנים, היא תופעה מוכרת וברת טיפול בכל גיל, הן חזרה למראה עור אסתטי והן העלמת צלקות וכתמים מפצעים ישנים, והסיבות להיווצרותה מגוונות, על אחת כמה וכמה בגיל ההתבגרות.
אני תמיד מציעה לא לעשות טיפולים "ביתיים" בהמלצת חברים ומשפחה לטשטוש הצלקות, אלא להגיע למומחה אשר יאבחן את הבעיה ויביא לפתרון המיטבי, לטווח הקצר ולטווח הארוך.  כל טיפול שאינו מגורם מקצועי יכול להוביל לכתמים, סימנים ונזקים לעור.
יש חשיבות גדולה לטפל באקנה מייד עם הופעתו ולהקדים ככל האפשר את הטיפול בחטטים ולא להמתין כדי לא להחמיר את המצב ולהביא בכך לנזקים עתידיים כפי שאתה מציין.
על כן, יש לבחון שיטת טיפול אשר מאגדת בין מס' שלבים, שראשיתם באיתור היווצרות הצלקות ועומקן ושמירה על תכנית אישית המונעת התפתחות עתידית של פצעים, אקנה ו/או כתמים, המחייה את העור ומטפלת ביעילות מרבית בפצעים, בסימנים האדומים ובכתמים שנוצרו, במטרה להגיע לעור פנים חלק ונטול פצעים, תחושה נינוחה ובטחון עצמי גבוה יותר.  כחלק מכך, בתהליך השינוי עצמו, נוצר עבורך גם הרכב ייחודי של תכשירים וקרמים המותאמים לסוג החטטים ומאפייניהם, אך גם תכנית תזונה ותנועה מותאמת על מנת להבטיח שימור התוצאה שהתקבלה. 
לידיעתי, אין משחה אשר מעלימה צלקות וחטטי אקנה וחייב יהיה לקיים את הטיפול עם תכנית תזונה וטיפול במכון.
שיטת HELGA מציעה פתרון לטיפול בתוך חודשיים בלבד בבעיית החטטים והנאה ממראה עור חלק ואחיד, ללא כאבים וללא תופעות לוואי. שיטה זו מבטיחה שמירה על התוצאות לאורך זמן תוך מתן שימת לב לטיפול נקודתי בחטטים.
אני מזמינה אותך להגיע אלינו לפגישת יעוץ, ללא עלות וללא התחייבות, בה נסקור עבורך את שיטות הטיפול הנהוגות היום, יחד עם שלל הטכניקות מהמתקדמות שאנחנו מציעים, החל מהמכשור החדשני בישראל, דרך התכשירים הייחודים שלנו והייעודיים לטיפול באקנה וצלקות, ועד לאופן הטיפול, השינוי והשימור שאנו פועלים לפיהם.
שלך, הלגה