אקנה בגיל 20 – טיפול בטכנו' IPL

עמוד הבית פורומים פורום קוסמטיקה שאלה לגבי פצעונים אקנה בגיל 20 – טיפול בטכנו' IPL

#23760
אקנה בגיל 20 – טיפול בטכנו' IPL

שלום רב,

מחקר חדש שנעשה באוניברסיטת אלבמה סותר את התפיסה שלפיה אקנה, המתאפיינת בפצעים פצעונים פרונקלים וכתמים היא נחלתם של הצעירים בגיל הבגרות. לפי המחקר שפורסם בעיתון הקליני של רופאי העור באמריקה, מתברר שאקנה בגיל מבוגר שכיחה יותר ממה שחשבנו.

גלולות נגד הריון הינן לעיתים חלק מפרוטוקול טיפולי הניתן לנשים או נערות מתבגרות אשר בעור פיניהן  נתגלו סימפטומים של אקנה. ההשפעה של הגלולות היא אנטי אנגדרוגנית משפיעה על רמת ההורמונים הזכריים הקשורים בהופעת אקנה גם בגיל 20.  ישנם סוגים שונים של גלולות למניעת הריון אך לא כולן מתאימות לטיפול באקנה והתופעות הנילוות לאקנה, לכן חשוב להתייעץ עם רוופא. 

השיקולים הנוספים בבחירת הטיפול באקנה תלויה בגיל המטופל, בדרגת הנגעים, בחומרת המחלה בנטייתה לגרום לצלקות בעור וכתמים פיגמנטריים.

טיפול כללי ומקומי נכון ימנע סיבוכים ויביא להבראה שלמה. אולם הזנחת התופעה ועל אחת כמה וכמה טיפול לא נכון /או רשלני עלולים לגרום לסיבוכים ולנזקים בלתי הפיכים דוגמת: חורים (חטטים) בעור צלקות מכוערות ופצעים עמוקים יותר.

הגישה המקובלת כיום בטיפול באקנה בגיל מבוגר הינה באמצנעות כדורי אנטיביוטיקה (מינוציקלין) או כדור רואקוטן. חשוב לזכור שהתניית משרד הבריאות לטיפול בכדור רואקוטן או אנטיביוטיקה היא רק לטיפול באקנה ציסטית, הממתבטאת בפצעים עמוקים גדולים וכואבים. עקב תופעות הלוואי הקשות המתלוות לטיפול בכדורים.

כשמטפלים באקנה בתכשירים סיסטמתיים אחת הבעיות העיקריות היא מידת ההצלחה הטיפולית, הפסקת הטיפול עלולה לגרום להחזרת הפצעים. ואכן מחקרים קלינים מצביעים על העובדה שלמעלה מ-40% מחולי אקנה, פצעי בגרות בני נוער ומבוגרים שנטלו כדורי רואקוטן או אנטיביוטיקה הופיעה התפרצות אקנה לאחר סיום נטילת הכדור. 

ולכן לאקנה המופיעה ומתפרצת בגילאי ה-20 אמליץ על טיפול בטכנולוגיית IPL  ואנרגיית גלי רדיו RF. טיפול המומלץ אף על ידי רופאים. אם אפקט מצטבר ולאורך זמן.

ללא שינוי באורך החיים שלך – ללא שינוי בתזונה שלך – וללא תרופות.

טיפול יעיל המתבסס  במיוחד לצמצום ואף להשמדת חיידקי האקנה P.ACNE  שורש הבעיה, הגורמים העיקריים לפצעי האקנה, ללא גרימת נזקים או תופעות לוואי כלשהן.

הטכנולוגיה ייעילה לא רק בהשמדת החיידקים הגורמים לאקנה. אלא גם באיזון יצור הסבום (השומן) עליו מתקיים החיידק, כיווץ הנקבוביות והבהרת הכתמים כתמי אקנה/פוסט אקנה חומים אדומים הנילווים לאקנה. 

אחד מהיתרונות בטיפול בטכנולוגיה היא ההחלמה המהירה. למעט אדמומית נקודתית ולעיתים רגישות קלה שחולפת אין כל כאב או אי נעימות וניתן לחזור מיד לשגרה.

הטיפול הניתן על ידי הינו טיפול מערכתי פנימי וחיצוני בשילוב תוספי תזונה העובדים על סימפטום הבעיה. תכשירים קוסמטיים המיועדים לשמר את המצב בבית. מאושרים ע"י משרד הבריאות ומתאימים למזג האויר.

כתבות נוספות ומידע רב בנושא ניתן למצוא באתר הבית שלי.
לשאלות הנך מוזמנת ליצור עמי קשר ישירות לנייד 0558833337

בהצלחה,