כתמים שחורים מתחת לעין. מקרה יוצא דופן.

עמוד הבית פורומים פורום קוסמטיקה כתמים שחורים מתחת לעין. מקרה יוצא דופן.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #23653
    כתמים שחורים מתחת לעין. מקרה יוצא דופן.

    שלום וברכה ליוצרי הפורום.

    שמי דור.

    הנני בן 27. במשך שלוש שנים לערך, כאשר הייתי בן 17-20, הרביתי למתוח את העור שמתחת לעיניי. הבנתי שמתיחות מדי פעם מונעים קמטים עתידיים, כמעין התעמלות לאיזור. מיותר לציין שפעלתי כך בכל חלקי הפנים, אך התמקדתי במיוחד בעפעפיים התחתונות על מנת לשוות לעיניים מראה מתוח, וליצור מראית עין של עין גדולה ויפה. הייתי מותח אותם בעיקר כלפי מטה והצדה, לכיוון האוזניים. כמו שאומרים – שגעון של גיל ההתבגרות.

    מאז גיל 21 ועד היום, כ-6 שנים לאחר מכן, יש מתחת לעיניי, כתמים שחורים ניכרים לעין. אין זה המקרה של שקיות מחוסר שינה וכדומה, כאשר רואים מעין קערה שחורה שנמצאת בדיוק מתחת לעין ומכסה במקביל את כל שטח העין.

    הכתמים השחורים אצלי נמצאים ממש מתחת לעין וימינה לה בעין ימין, וממש מתחת לעין ובצד שמאל בעין השמאלית. הוספתי ציור בתחתית ההודעה, על מנת להמחיש את מיקום הכתמים.

    כל הטיפולים בכתמים מתחת לעין מדברים על היווצרותם בשל חוסר שינה, עישון, אי שתיית מים מספקת, פיגמנטציה. אינני סובל מכל אלה.

    אני סמוך ובטוח שהיווצרות הכתמים היא כתוצאה מהמתיחות האינטנסיביות שעשיתי לפני 6 שנים. גם המיקום המוזר מעיד על כך.

    הכיצד אוכל לטפל בזה? ראיתי בספר של תרופות סבתא, על סחיטת מי מלפפון (לא חתיכת פרוסות מלפפון, כמו שלרוב עושים), ואז, ניקוי איזור הכתמים עם מטלית באיזור הפגוע.

    האם יש דרך אחרת לטיפול בכתמים? זה בולט מאוד, וכדי להימנע מהמראה הזה, אני לרוב משתמש בקונסילר, אך כידוע, אין זהו טיפול נקודתי, אלא מונע.

    האם נתקלת פעם במקרה שכזה? כתמים מתחת לעין בשל מתיחת העפעפיים?

    אודה לך מאוד אם תוכלי לעזור לי בנושא, לייעץ לי ולכוון אותי בנוגע לטיפול הרצוי.

    תודה, ויום טוב. דור.

    #23654
    כתמים שחורים מתחת לעין

    שלום דור,

    קראתי את כל מה שכתבת, ואני חייבת לציין, כי התופעה של כתמים מתחת לעיניים היא תופעה שכיחה באופן יחסי באוכלוסיה. אני לא חושבת שלמתיחות העור שביצעת יש קשר כלשהו לעניין, אלא אם כן, במסגרת הנסיונות שלך למנוע קמטים במקום, פעלת באגרסיביות יתר שכן יכולה לגרום להופעת כתמים.

    יחד עם זאת, ולמרות הציור המקורי שהוספת, קשה מאד עד בלתי מקצועי  (ובלתי אפשרי) לתת לך אבחנה דרך הפורום מבלי לראות אותך. זה מאד חשוב שבעלת מקצוע תראה אותך על מנת לאבחן ולראות מקרוב מהם הכתמים להם אתה טוען.

    רק לידע הכללי, הסיבות העיקריות להופעת כהויות או משהו שנראה כמו כתם, יכול מאד גם להיגרם בעקבות נוכחות של כלי דם במקום. זה די ידוע, שזרימת הדם במקום היא די איטית, מה גם שהדם הזורם במקום הזה – כבר מחומצן, ונוטה לגוון כחלכל יותר מאשר אדמדם. וכשהעור דק במקום, זה בהחלט יכול להראות ממש כמו כתם, בזמן שזה בכלל אי סדירות של כלי הדם במקום.

    כאמור, לא ניתן לתת לך פיתרון באשר למקור הבעיה, שלא לדבר על דברי פיתרון מבלי לראות אותך. אתה מוזמן ליצור איתי קשר בפרטי על מנת שאוכל לסייע לך יותר בנושא.

    בברכה,

    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

    #23655
    שלחתי הודעה בפרטי.

    שלחתי הודעה בתיבה שמצד שמאל למעלה, היכן שכתוב "צור קשר עם ספיר שבה" ליד ציור של מעטפה. אני מקווה שזה המקום הנכון ליצירת קשר פרטי. תקני אותי אם אני טועה.

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך