סרום "אשה יפה"חב' נופר

עמוד הבית פורומים פורום קוסמטיקה סרום "אשה יפה"חב' נופר

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #23650
    סרום "אשה יפה"חב' נופר

    שלום לספיר, כולנו יודעות שיש אין ספור קרמים ומוצרים קוסמט'. ראיתי בחנות טבע סרום של חב' נופר המכיל: שמן שקדים,חוחובה, שמן אבוקדו, נבט חיטה,גרניום, רוזווד,פטשולי סנדלווד, ויטמין E.  ללא חומר משמר ללא בארבנים וללא פרופילן גליקול.   
    לכאורה – מרשים מאד.  האם אלו אכן חמרים טובים לידיעתך??? את מכירה מוצר זה?  אני מנסה להחליף מפעם לפעם הסרומים והקרמים . אני אשה מבוגרת אך מקפידה ועוד פני טוב יחסית לגילי.
    אשמח לתשובתך המפורטית, תודה תודה   עדנה

    #23651
    סרום "אשה יפה"

    שלום עדנה,

    אני בד"כ לא נוטה להתייחס לחברות שונות המייצרות מותגים שונים. אני אתייחס לשאלתך, לנושא החומרים שעל פניו נמצאים בחומר. שמן שקדים ושמן אבוקדו , או נבט חיטה אינם שמנים החודרים את העור. ואחת המלחמות שלנו בעולם האסתטיקה, היא למצוא דרכים על מנת כן להחדיר דברים לעומק העור. השמנים שהזכרתי לעיל, כאמור, אינם חודרים לעור, אולם משמשים כשמן נשא לשמנים אתריים שכן חודרים את העור דוגמת גרניום, רוזווד ופטשולי. זה כל התפקיד שלהם. חומרים אלו נחשבים בד"כ כיעילים באספקת לחות לעור ובמניעת בריחת לחות החוצה מהעור. 

    על פניו, מוצר שכזה יכול להתאים לך, ואם נוח לך איתו, ואינך מרגישה תחושת יובש איתו, ומצד שני, אין את מרגישה תחושת כובד איתו, הרי שעל פניו, מוצר שכזה יכול להתאים לך. 

    זכרי, שבתהליך ההזדקנות המלחמה היא באמת למנוע בריחה ואובדן של מיים החוצה מהעור. מצד שני, אני מאד מקווה שאת משתמשת בחומרים מקלפים ומחדשים בלילה. שכן, גם זהו תהליך חשוב מאד על מנת לשמור על רמת לחות נאותה של העור, וחדירה טובה יותר של חומרי הלחות בבוקר. 
    שימוש בסרום רלבנטי יותר מתמיד דווקא בעונות הסתיו והחורף, שכן, בעונות אלו, אין לחות באוויר, ומזג האוויר בעונות אלו מייבש עד מאד את העור, וכפועל יוצא – פוגע בו עד מאד.

    בברכה,

    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך