קרם שלא נספג…

עמוד הבית פורומים פורום קוסמטיקה קרם שלא נספג…

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #23429
    קרם שלא נספג…

    אני משתמשת בערב בסרום שנספג במהירות ולאחר מכן בקרם לילה מרוכז (של לוריאל) שלוקח לו יותר משעה להיספג בעור . האם זה משך זמן סביר או שלהפסיק למרוח אותו ?

    #23430
    קרם שלא נספג

    שלום ורד,
    את מדווחת שאת מידי ערב מורחת סרום מרוכז, ומעליו מורחת קרם לילה מרוכז, שלוקח לו יותר משעה להיספג. ואת שואלת האם זה הגיוני? התשובה היא לא!
    חבל שלא ציינת את גילך, מכיוון שזה היה מסייע לי בהכוונה שלך.
    בגדול, חשוב מאד להבין – שמה שהעור לא לוקח (סופג) – הוא ככל הנראה לא צריך! עכשיו, יש שתי סיבות שבגינן העור לא יספוג את החומרים שאותם את מורחת:
    1. הקרמים עשירים מידי עבור העור שלך.
    2. את לא דואגת להנשלה (קילוף) סדיר של שכבת הקרן (השכבה העליונה) של העור.
    ועתה, אפרט קצת יותר, שימוש בסרום מועשר, ולאחריו, קרם מועשר מתאים בד"כ לעור שהוא יבש מאד, ולכן הוא שומני מאד! וזאת,בניגוד לעור מיובש – שחסר לו בעיקר מיים.
    לגבי נושא הנשלת העור, זהו נושא חשוב מאד, מכיוון שבשכבת הקרן של העור, ישנה תמיד הצטברות של תאים מתים, המונעים ספיגה של כל חומר שהוא על פני העור. ואותם חשוב מאד להנשיל באמצעות חומצה גליקולית, ערב ערב. המסה והנשלה קבועה של תאים מתים, מסייעת בספיגה של חומרי הלחות אותם את מורחת על עורך. הצטברות של תאים מתים על פני העור  – מונעת ספיגה של חומרי לחות/הזנה.
    את צריכה לשים לב לעורך, ולצרכים שלו, האם את מרגישה שהעור עדיין זקוק לתוספת לאחר מריחת הסרום? האם את מרגישה שהוא עדיין יבש לך? במידה ולא, אין צורך להוסיף לו שום קרם נוסף מעל! במידה והתשובה היא כן, אני מציעה לך לעבור ולמרוח קרמים יותר קלילים, מבוססי מיים. ולראות איך העור שלך מרגיש איתם. במקביל, הייתי מציעה שתגשי לקוסמטיקאית רפואית, על מנת שתוכל להתאים לך, חומצה גליקולית, בהתאם למצב העור שלך. אלו בפירוש יסייעו לספיגה טובה יותר של החומרים.
    בברכה,
    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך