איפור קבוע

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
  • תגובות
  • #23415
    איפור קבוע

    היי

    אני שוקלת לעשות איפור קבוע. כמה זמן מחזיק האיפור? עושים את זה פעם אחת וזהו או שצריך להגיע לקוסמטיקאית לתחזק ולמלא את החומר? תודה!

    יסמין מבאר שבע.

    #23416
    איפור קבוע

    שלום יסמין,
    איפור קבוע אינו טיפול חד פעמי. אלא בד"כ מורכב מסדרת מפגשים . בדרך כלל עד 3 מפגשים אמורים להספיק על מנת לבצע את עבודת האיפור הקבוע בצורה הטובה ביותר. ההפרש בין טיפול לטיפול הוא כחודש ימים.
    ישנם המון פרמטרים שמשפיעים על עמידות האיפור הקבוע ובהם: חשיפה לשמש, שחיה בים או בבריכה, שימוש בחומרים קוסמטיים, מצב בריאותי שאינו תקין כמו לדוגמא: סכרת שאינה מאוזנת . וצבע הנוזל הבין תאי (חומר מימי שנמצא בין התאים שלנו). כל אלו  פרמטרים שמשפיעים על עמידותו של האיפור הקבוע. ומכיוון שפרמטרים אלו משתנים מהאחת לשניה, הרי שעמידות האיפור הקבוע משתנה בהתאם. איפור קבוע דוהה. נקודה. ואת העובדה הזו צריכים לדעת לפני שמתחילים את הפרוצדורה הזו. ויתכן מאד שיהיה צורך לחזור על האיפור הקבוע לאחר חצי שנה , יתכן לאחר שנה, ויתכן שיותר. הנסיון שלי בתחום מראה שלפחות פעם אחת בשנה – יש לחזור לטיפול תחזוקה.
    אני אסייג את דברי לגבי עמידות האיפור הקבוע באזור העיניים  (עפעף עליון/תחתון) – מנסיוני, באזור זה, האיפור הקבוע מחזיק הרבה יותר זמן מעמד.
    בברכה,
    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

    #23417
    איפור קבוע

    יש מגוון קורסים מעניינים אצלי לקורס איפור קבוע עם את מעוניית

מוצגות 3 תגובות – 1 עד 3 (מתוך 3 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך