צלקות/חורים

  • This topic has 3 תגובות, 2 משתתפים, and was last updated לפני 10 שנים by ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית.
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
  • תגובות
  • #23392
    צלקות/חורים

    הי,כתוצאה מטיפולי פנים יש לי באזורי הלחיים ומטה מן צלקות וחורים כנראה מהוצאת שחורים עמוקים שהיו באזור,האם ניתן להיפטר מהצלקות בעזרת פילינג או פעולה אחרת?

    #23393
    צלקות בעור

    שלום שירן,
    ישנם מס' טיפולים המיועדים לטיפול בצלקות בעור הפנים. אולם, לפני כן, על מנת להתאים לך את השיטה הטובה ביותר עבורך, צריך לאבחן את העור, ולבדוק את מצבו, לעמוד על ההיסטוריה הרפואית שלך, גוון העור, ועוביו – גם הם פרמטרים חשובים.
    קחי בחשבון שבמידה ואת עדיין סובלת מפצעים בפנים – והעור עדיין אינו מאוזן – יש לאזן אותו לפני כל טיפול אחר בצלקות.
    לשאלתך – צלקות בפנים נחשבות לנזק העמוק ביותר שיכול להתרחש בעור. העור מייצר רקמה צלקתית, כאשר הנזק מגיע לשכבת העור העמוקה ואף לרקמת השומן. זהו מצב שבו העור כבר לא יכול לתקן את עצמו, ובתגובה של מערכת החיסון – נוצרת אותה רקמה צלקתית.
    למיטב נסיוני, הדרך הטובה ביותר לטפל בצלקות היא באמצעות מכשור רפואי, זה יכול להיות טיפול  בלייזר או טיפול בגלי רדיו פרקציונליים. לעיתים בשילוב רולר מחטים חשמלי. שיטות כמו לייזר/גלי רדיו פרקציונלייים יודעות ליצור "חורים מיקרוניים" בשכבת העור העמוקה , וע"י כך, לגרום לעור לייצור רקמה חדשה עם קולגן חדש. (זהו החומר שחסר באותה רקמה צלקתית).  דרך נוספת העומדת לרשותך, הוא פילינג עמוק. פילינג עמוק מורשה לבצע רופא בלבד. המושג פילינג עמוק שייך לעולם הרפואה ולא לעולם הקוסמטיקה. עלייך לקחת בחשבון את תופעות הלוואי הלא פשוטות בלשון המעטה המתלוות לטיפול שכזה.
    דבר נוסף שעלייך לדעת – הוא שלא ניתן להיפטר מצלקות ב-100%. ניתן לשפר ולטשטש בלבד.
     בהצלחה,
    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

    #23394
    שאלה נוספת..

    האם ניתן להיפטר מכהויות סביב העיניים?מדובר בפיגמנט מולד שמחמיר עם השנים

    #23395
    שאלה נוספת

    שלום שירן,

    שוב, צריך לבדוק את הרקע של הכתם, ולהבין מהם הגורמים המשפיעים עליו, כהויות מתחת לעיניים נובעות בד"כ מזרימת דם וסירקולציה נמוכה במקום, גם הצטברות פיגמנט יכול להוות גורם נוסף לכהות, או בפני עצמו. כאמור, צריך לבדוק אותך ולאבחן אותך באופן פרטני..ולפי זאת בלבד, להציע תוכנית טיפול בהתאם.

    בברכה,

    ספיר שבה – מרכז לרפואה אסתטית

מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך