איפור קבוע- למראה טבעי בשיטה ייחודית

עמוד הבית פורומים פורום קוסמטיקה איפור קבוע- למראה טבעי בשיטה ייחודית

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #23268
    איפור קבוע- למראה טבעי בשיטה ייחודית

    כמו ביפן: שיטה יפנית חדשה לאיפור קבוע של הגבות, למראה טבעי
     
    מאת: אנג'ליקה דיאובוט
    קוסמטיקאית פרא-רפואית ומומחית לאיפור קבוע
     
    מה נשים מחפשות? להיראות טוב, להיראות טבעי. יופי הוא עניין אינדיבידואלי אולם גם לו יש חוקים. שני כללים מרכזיים ביופי – הסימטריה של הפנים והמראה הטבעי של השיער. טיפול נכון בגבות מתחשב בשני האספקטים האלו ומייצר מראה טבעי ויפה.
    האיפור הקבוע הינו שיטת טיפוח החודרת אל רקמות העור ומקעקעת אותו. בשונה מקעקוע גוף האיפור הקבוע משתמש בחומרים מינרלים, ועל כן אורך החיים שלו קצר יותר.
    לאחרונה אנו עדים לביקוש גובר לאיפור קבוע בעל מראה טבעי ובאיכות גבוהה. האיכות נמדדת בשורה התחתונה – האם מבחינים באיפור, ואז זה אומר שהתוצאה בולטת ואינה טובה, או שלא מבחינים באיפור, ואז זה אומר שהביצוע מתמזג היטב עם תווי הפנים, עם גוון עור הפנים, סימטריה נכונה, מרחקים נכונים בין הגבות, ואיור שזור של הגבות, ממש כמו המראה הטבעי. ישנם מקרים שהמאופת מקבלת מחמאות בנוסח "הסתפרת או עשית משהו? את נראית מעולה", זה כבר עדות לכך שהאיפור הקבוע הצליח מאוד.
    הטעויות הנפוצות באיפור הקבוע:
    1.      שימוש לא נכון בפיגמנט האיפור. בדרך כלל הקוסמטיקאית אינה משקללת נכון את גוון העור, ולאחר כמה חודשים, עם חשיפת הפנים לשמש, האיפור הקבוע מחליף צבע, ונראה לא טבעי.
    2.      איפור מלא – בשיטה הישנה של האיפור הקבוע הקוסמטיקאית ממלאת את כל אזור הגבות, ובכך היא "מתגברת" על הדלילות של השיער.
    הפתרון: איפור קבוע בשיטה יפנית חדשה:
    1.      שימוש במניפת צבעים המתחשבת בגוון העור, ואשר לוקחת בחשבון גם את צבע הדם אשר מתערבב עם הפיגמנט/צבע האיפור. זוהי מניפת צבעים חכמה ומדוייקת יותר מהמקובלת בשוק.
    2.      איפור בשזירה יפנית – כמו איור של ענפים, כך מתנהגות שערות הגבות. בתהליך האיפור הקבוע בשיטה היפנית אנו מאיירים שערה גדולה ולצדה שערה קטנה, עם הזרימה של מבנה הפנים.
    3.      התחשבות במבנה הפנים – אופנות באות והולכות, ולעומתן מראה טבעי נשאר לעולם. יש להתחשב במבנה הפנים ולמדוד את המרחקים הנכונים למבנה הגבות. גבות מחודדות הן דומיננטיות, אבל אופנה שכזו יכולה להימאס מהר מאוד.
    4.      אנטיאייג'ינג – לצד ההתחשבות במבנה הפנים, לעיתים במקרים של פנים בוגרות יותר ניתן למתוח את הגבות מעט למעלה ובכך ליצור מראה צעיר יותר. מדובר בהבדלים של מילימטרים המבוצעים בעזרת מדידה מדויקת על פי השיטה היפנית.
     
    מחיקה ותיקון איפור קבוע:
    1.      ביצוע לא נכון של איפור קבוע אינו חסר סיכוי לתיקון.
    2.      מומלץ במקרה כזה של איפור אשר מחליף צבע או בוצע בגסות ובקווים לא סימטרים, לפנות לקוסמטיקאית אחרת לתיקון.
    3.      לכל צבע יש את הצבע הנגדי שלו שאיתו ניתן לתקן את הגבות. למשל גבות אדומות (נפוץ אצל בלונדיניות בגלל הגוון הבהיר של העור שלהן) ניתן לתקן עם גוון נגדי בצבע אפור. יש כמובן לבחון זאת לפי מניפת הצבעים בשיטה היפנית. כנ"ל גבות כחולות ניתן לתקן עם צבע אדום וכיוצא בזה.
     
    טיפים לאיפור קבוע:
    1.      יש לדקור עם מחט האיפור הקבוע מאחורי האוזן ולבחון אם יש למטופלת רגישות לחומר.
    2.      רצוי ומומלץ לבצע את טיפולי האיפור הקבוע בסביבה של רופא – קליניקה / מרפאה.
    3.      בדקו היטב דוגמאות ולקוחות של הקוסמטיקאית אליה אתם ניגשים. איפור קבוע הינו כאמור קעקוע, וגם אם הוא ניתן על פי רוב לתיקון מדובר בפרוצדורה ארוכה, יקרה ולא נעימה.
    4.      גוון הגבות צריך להיות מעט בהיר יותר מצבע השיער הטבעי.
    5.      גוון הגבות צריך להתחשב גם בצבע העיניים, ליצירת מראה טבעי.
    6.      יש להתחשב במבנה הפנים ובעיקר במצח, האף והיקף הפנים. אם האף ארוך, רצוי להרחיב את המרווח בין הגבות ובכך "לתקן" את מבנה הפנים. אם הפנים עגולות יש לעשות גבות ארוכות יותר וכו'.
    7.      חפשו קוסמטיקאיות המתמחות בשיטה היפנית לטובת מראה טבעי, סימטרי, בעל צבעים נכונים וארוכי טווח.
     
    אנג'ליקה דיאובוטבעלת ניסיון של 15 שנה כקוסמטיקאית פרא-רפואית. מומחית לאיפור קבוע בשיטה היפנית
    תעודות והתמחויות: Dr KARL KOCH  (גרמניה) התמחות קוסמטיקאית פרא-רפואית ואיפור קבוע בשיטה היפנית / GERNETIC – קוסמטיקאית פרא רפואית / GIGI ACADEMY– קוסמטיקאית מוסמכת / GIGI ACADEMY– קורס איפור מקצועי / GIGI ACADEMY– קורס רפלקסולוגיה / מאסטרקולג' משה מורנו – מאסטרית במסאג'
     
    אנג'ליקה דיאובוט
    טל: 050-4213553
    כתובת: מרפאת ד"ר עדי קסם , רחוב בלפור 8, בת-ים.
    אתר: http://www.angelika-beauty.com
    מייל: [email protected]

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך